2 mars

God morgon alla sötnosar!
Jag har precis vaknat, idag vaknade jag iallafall tidigt, för igår vaknade jag 13:00 vilket är sent för mig. Men idag vaknade jag 10:30
Jag har absolut inga planer för dagen, jag får väl ta den som de kommer. Men jag skulle vilja åka iväg och sola solarium, det skulle vara väldigt skönt! Så det tror jag iallafall att jag ska göra.
Jag ligger nu med min dator i sängen och jag kommer verkligen inte upp, jag är så otroligt trött! Jag vill egentligen gå upp och ta en dusch, sen äta en god frukost. Men nej, icke sa nicke, jag har verkligen ingen ork!

Här får ni lite "dagens"

Dagens humör: ovanligt trött...

Dagens mående: Grymt bra!

Dagens borde: Duscha och måla naglarna (a)

Dagens frisyr: slarvig bulle

Dagens smink: inget alls

Dagens klädsel: blå mjukisdress

Dagens planer: Sola solarium och åka till pappiii

Dagens fundering: kvällens planer

Dagens beroende: Cola -.-

Dagens tråkigaste: Tisdag och absolut inga planer, jag kommer nog ligga isängen tills imorgon...

Dagens längtan: Linda honey

Dagens låt: Inna - no fire

 

 

nej nu vart jag grymt kissnödig, bara sådär? konstigt. men det var ju bra för då kommer jag upp ur sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0