24 mars

Hallå dääääääär!

Jag kan börja med att säga att igår vart det inte något desperate houswives för min del, för jag somna nämligen.. eller ja det var ju meningen, men att jag skulle vakna innan de började, men icke sa nicke jag vakna klockan fem imorse istället, wonderful!
Men dock var det ju skönt med lite extra sömn!

Ja, jag kom nästan precis hem till pappa, är själv här.. Det känns lite konstigt eftersom att jag inte bor här, uhaa. Linda bukar ju alltid vara här annars, men nu är hon och jobbar..
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Det är jätte dött............. Hmmm.. Och linda kommer hem klockan typ halv tio, yeah.. Ska kanske ta ett bad, sen sätta på en film för tidsfördriv... Äsch, jag ska allt komma på något!
Imorgon börjar jag klockan 9 så då måste jag ta tio över 8 tåget ifrån bålsta...

Idag hade jag två idrottlektioner, det som jag hatar mest av allt i skolan! Usch, vi hade idrott istället för engelska idag, för vår lärare var inte här idag, så vi hade Erik och han är idrottslärare så vi spelade volleyboll, och vi är fyra i personer i den lilla klassen..

Men vi hörs lite senare! puss


gammal låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0