4 mars

Godmorgon babys!

Usch det är redan torsdag :( veckan har ju gått så otroligt snabbt, och lovet är snart slut.. Buhu :( Men men....

Just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat, jag är jätte hungrig men orkar inte gå upp.. Jag vill ha pannkakor till frukost Mmmmmmh, det hade varit toppen.
Men jag ska aldeles strax gå upp och ta en duch, sen ska jag göra frukost.. Lite senare ska jag åka hem till farmor, för vi ska på middag, men jag vet inte riktigt vilken tid vi ska vara där, med det visar sig, ja sen efter det så åker jag och Linda hem till mig.
Men inga planer för kvällen har jag icke.. Jag tar den som den kommer :)


Nu ska jag gå upp.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0