dålig uppdatereing, i know!

Förlåt för det, men jag har inte haft så mycket tid idag.. Jag har varit i bro iprincip hela dagen, jag var med min morbror på en brandövning, alltså han är brandman, så jag, Angelica och min kusin satt i en bil, vi skulle låtsas om att vi hade krockan sen skulle de få ut oss ur bilen, det klippte upp hela taket osv. Ni får se bilder imorgon! Efter det så åt vi mat, det blev snabbmat ifrån grillen :( sen skjussa foffo hem mig till kingsängen. Så nu ligger jag i sängen, tänkte sova! Jag har varit ute en stund med låla när jag kom hem alltså, sen så tog jag en dusch.. Och nu är jag här. Tänkte bara skriva ett kort inlägg. Men vi hörs imorgon!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0