Det är inte min dag idag

Tjenixen!

Idag är det min otursdag! Ja dagen började super bra, jag vaknade med ett gott humör, jag gick till skolan, hade hemkunskap, och mitt humör var bra tills jag skulle ta ut plåten ur ugnen... smartskaftet själv (jag) trodde att man kunde ta ut en plåt ur en djävulsvarm ugn men bara en handduk, men ja det visade ju sig att det gick icke! Så jag brände mig på båda händerna, jag tog ut plåten sen så tappa jag den nästan på golvet sen så skulle jag lägga den på bänken, och oooooooooj, hur jag brände mig, så nu har jag ont i alla fingrar på höger handen, men mest mitt pekfinger, det är helt svullet och världens största blåsa på..

mmmh.. Ja sen började jag må illa igen, så jag gick hem ifrån skolan runt elva, så direkt när jag kom hem så satte jag mig och plugga i något timma, sen så fick jag en cp ryck och börja städa mitt rum, så nu är det super fint här inne! Men jag gjorde illa mig tre gånger precis på samma ställe och lika dant, och det var på foten... Så nu är min fot svullen och helt röd, sweeeet! 

Men nu tänkte jag ta en dusch sen ska jag äta lunch, och därefter ska jag bara ta det lugnt, sätta på en film eller någonting. Och vad kommer hända sen, vart kommer jag göra illa mig... hm kanske ramlar i duschen och dör. Eller vad då? Det är verkligen inte min dag idag!

K y s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0