En god middag hos farmor!

Japp, nu är jag hemma och har varit det ett tag. Pappa körde hem mig efter att vi har varit hos farmor, där hon bjöd på en jätte god middag, Det var två rätter man fick välja emellan. Det var världebs godaste kyckling gryta med ris, sen var det biff med potatis och sås och nybakat bröd.. Ja efter det där var man ju något mätt kan jag ju säga, sen kom efter rätten och det var en annanaspaj med glass till, det var också jätte gått!

Ja sen efter maten så pratade vi om massor, från utlandsresor, för vi vill åka utomlands a till att jag vill ha tandställnug.. Det var det. För jag har alltid haft komplex för mina tänder, har aldrig velat skratta för mina tänder ser ut som dom gör, glugg osv, nej det är inte så jag vill se ut i k*ften.. Alla säger att man inte tänker på det osv, eller att det är charmigt, men nej.. Det tycker inte jag! Jag ska allt göra något åt det, så jag ska ringa tandläkaren imorgon!!! haha men yes. Så nu sitter jag hemma och kollar på sveriges sämsta bil grej, vet inte vad det heter, men gud så patetiskt det är iallafall.

Ja, men nu hade jag tänkt att ta en dusch.. Så hörs vi antingen senare, eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0