Fredag, gud vad skönt med fredag!

goddaaaaaaaaaaaaag alla sötisar!
Jag kom precis hem ifrån skolan! eller jag har varit ute en snabbis med ida, men innan det kom jag hem. Och usch vilket tråkigt väder, det regnar.. Fast det är ju bra kanske, för då smälter väl snön snabbare! nu är vi lagom trött på denna vidriga snö! PÅ tal om vidrig, nu när ganska mycket snö har smält, det är då all öcklig hundbajs dyker upp!" usch man ser det överallt, när man går till och från skolan, så påväg till skolan varje morgon får man leka "inte nudda bajs" eller ja kliva i det. Det är verkligen vidrigt, usch fyfan! Men men, ikväll ska jag bara ta det lugnt, inte göra nåååågonting. Men nu iallafall ska jag laga pannkakor, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0