Godkväll!

Ligger i sängen och är sjuuuukt trött, jag har precis kollat på "luftslottet som sprängdes" usch, dom där filmerna är verkligen hemska tycker jag... Men den var helt okej, jag tycker fortfarande den första filmen är bäst, sen bli de ju bara sämre och sämre, men dom är ju inte dåliga iallafall.
Nu tänkte jag faktiskt sova, om jag kan.. För jag ska upp i tid imorgon, eller jag ska gå upp runt halv åtta.. Och jag gick upp kvart över sex idag, så jag känner att jag behöver lite sömn!

Men ja, föresten så gjorde jag no prov idag, på omprovs tid.. Men det gick faktiskt jätte bra! Jag gjord ett so prov förra veckan också och det gick också jätte bra! Jag känner att jag börjar komma igång med skolan nu, alltså jag menar att jag har börjat blugga som en gris och sen var jag faktiskt med på idrotten idag också! Ska försöka fixa ett G i idrott, det är ju faktiskt ganska lätt och fixa ett.. Bara jag går på varje idrott lektion och gör vad man ska.. Men ja har ju faktiskt int gått på dn på två år nu, så nu är det dags! måst fixa mina betyg nu, eftersom mina betyg gick åt h*lvete förra terminen.. Men nu jävlar!


 

 

 

Här är lite mer bilder, från igårdagen på gymmet och idag i skolan :D

 

Skolan idag..

Stenseriösa Andre...

Andre bögar sig som vanligt, och så ser man jocke lite också :P

 

Gymmet

Linda cpar sig...

Jag leker för fullt ;(

Linda tränar för fullt, och fråga inte vad jag gör där bakom. tråkigt, ja det hade jag iallafall..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0