Grymt fint väder!

Tjenixen sweeeeeties :D

Jag kommer precis hem ifrån skolan, åh man vill ju nästan inte ens vara inne när det är så här fint väder.. Det är ju varmt ute nu, eller ja inte varmt med det är inte kallt!
Jag har precis duschat och jag tänkte ta något att äta nu för jag är suuuper hungrig!  Det var ingen god mat i skolan idag.. Nej så då får jag passa på att laga något gott hemma istället.

Igår så blogga jag ingeeeenting, men jag hade inte tillgång till dator förns på kvällen runt elva och då var jag för trött att blogga.

Men igår iallafall så var jag i skolan, jag hade en lektion och sen så var vi och simmade med klassen. Sen när jag hade slutat mötte jag upp linda på sationen så åkte vi hem till farmor och hälsa på lite, hon bjöd på fika och så. Därefter åkte vi hem till farfar och solade solarium, jag sola i 35 minuter och Linda solad i nästan en timme!  Sen efter vi hade solat och så, då åkte vi hem till pappa och så sov jag där. YES! Men nu ska jag äta innan jag dör.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0