Helg snart igen!

USch, vad tiden går så otroligt snabbt!
Det är redan fredag imorgon, goooooooood vad skönt! Har inga speciella planer imorgon, jag tar dagen som den kommer. Sen på lördag ska jag och Linda vara här hemma hos mig och laga en god middag och bara umgås, sen får vi se om det kommer folk hit till kvällen, eller om vi hittar på något annat! Vi får seee..
Nu har jag precis duschat och lite så, nu tänkte jag kolla på en film.. Jag håller på läser en bok som heter "gänget i tunnelbanan", så jag ska se den filmen nu, alltså det är en sann hitoria, och jag vill verkligen se filmen, men jag kommer läsa boken efter iallafall, jag vet att jag är knäpp, men men..

bokens handling

Detta är den sanna berättelsen om Christiane F, - narkoman.
Den är utskriven efter bandade interjuver av de västtyska journalisterna kai hermann och horst Rieck.

När hon var 12 gick Christine på valium, vid 13 heroin. På förmiddagarna gick hon i skolan och på eftermiddagarna prostituerade hon sig.................

Ja det var lite utav vad boken/filmen handlar om, den verkar jätte bra, den korta bit jag har kommit i boken iallafall.. Jag älskar sånna hära böker, alltså sanna historier osv. även fast jag hatar att läsa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0