Jag har inte rört en ända fena!

Nej det har jag verkligen inte, jag har itne rört en ända fena sen mitt inlägg jag skrev för några timmar sedan. Jag skulle ha dushat och sen skulle jag kolla på film? Men vad hände, jag har ätit mat det är det ända.. Fetknoppen själv liksom :(
men nu hade jag faktiskt tänkt att ta en dusch, så jag har det gjort och jag fryser så! Sen är det svenska hollywood fruar! wiiie, Och imorgon är mitt efterlängtade desperate housewives! Åh jag längtar verkligen!
Men vi hörs lite senare!
Jag ropar ifrån mitt rum ut till köket där mamma står.

(jag) Mamma Hur stavar man hollywood?

(mamma) Du får googla!



HAHAHHAHAHA.. oh god




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0