Myskväll med Linda

Godkväll/natt babys!

Ja nu sitter jag här på den så kallade "chillstol" här hos pappa, jag har fixar lindas och mn design till bloggen iprincip hela kvällen. Så nu blev jag precis klar med min egen. Den vart lite bättre än den förra, men nu får det allt duga!
Ikväll så har jag och Linda bara tagit det lugnt, vi lagade en god middag och lite så, vi gjorde tacos.. Det är ju sper gott..
Men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, för jag är jätte trött!

Men idag har jag ju varit på begravning, jag vill inte prata så mycket om den i och med att jag inte vet om jag får ta upp det i min blogg, så jag skippar att berätta om det idag.. Men efter det så gick jag Angelica hem till hennes pappa, ja sen när vi varit där ett tag så gick vi och åt lunch på ett ganska frächst ställe kommer inte ihåg vad de hette, men det är ganska nyöppnat. Men vi båda åt hustets pasta med oxfilë, gräddsås osv. Det var jätte gott! JA sen vid 7 tiden tog jag tåget hem till pappsen..
Ja och nu hade jag tänkt att gå och lägga mig för jag är jätte trött!
Imorgon ska vi bada vår lilla katt suppe.. mmmmmmmh...

Natti Natti!



Moi skär gröna saker ;)



Linda lagar mat :)



fetknoppen själv



efterrätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0