Natti natti babys!

Ja då var det läggdags, klockan är "bara" 23:30.. Men jag ska upp tidigt imorgon för jag ska på begravning, så jag har provat lite kläder, vad har man på sig på en begravning egentligen? Jag hittade iallafall ingenting speciellt att ha på mig.. Så jag bestämde mig för att inte ha något speciellt helt enkelt.. Ljusa jeans och sen svart övertill.. Det blir säkert bra.. Efter begravningen ska jag åka hem till pappa, för jag ska vara där i helgen för jag och Linda måste bada den där efterblivna katten som vi har där hemma, så vi tänkte göra det imorgon.. mmmhn vad kul! Ja sen på lördag ska vi KANSKE åka till vallentuna till pappas tjej, men vi får se hur det blir med den saken.. Men nu ska jag iallafall sova så jag orkar upp imorgon.

K y s s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0