Nu är det dags för fredagsmys!

Godkväll! Jag är hos pappa ikväll. Vi har precis ätit en god middag som Linda lagade. Kött,potatisgratäng med sallad och sådär, jätte gott!
Så nu tänkte vi äta, aah vi bara äter och äter men det är faktiskt helg nu.. Men vi ska äta daimtårta (a)  Och sätta på en skräckfilm.
Vi ska bara ta det lugnt ikväll, för iallafall jag är grymt trött på fredagar! Men det är iallafall jätte skönt med helg, skönt att få sova ut imorgon! mmmmmmmmmmh.
Idag efter skolan åkte jag in till stan för att fixa ny prao plats som är vecka 21. Så pappa hade fixat på ett café i centralen, för han känner han som äger det, så idag var jag dör så de skrev i lappar och lite så. Sen åkte vi raka vägen hem till pappa.

Det har varit grymt fint väder idag med, ååååh, jag blir så glad när det är fint väder. Både jag och Linda har varit jätte glada idag på grund av vädret. Så fortsätt så! Solen ska vara framme.
Snön har börat smäta också, skönt! men det kommer ju ta sin tid för all den hära snön att smälta, så om några veckor kommer vi få simma till skolan. Good!

Men nu ska jag fixa lite, så hörs vi imorgon.




jagjagjag



Linda och suppiis. <333



Bögstekarn, hahahah pappa <3



mat, konstigt att jag äter, ellerhur? fetknoppen själv liksom!



jadu?



Och den perfekta potatisbajset :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0