Ny städat rum!

ja då har jag precis lagt mig i sängen igen... Efter att ha städat mitt rum, vilket inte är min grej, jag blir bara irriterad när jag städar, iallafall när jag inte ha valt själv att städa själv utan att min käre mor tvingar mig. Jag hatar det, speciellt när man bara städar och städar och ändå ser det lika stökigt ut som det gjorde innan man började, att det inte händer något alls liksom. Usch. men nu är jag klar!
Jag har hunnit duscha och ätit frukost under denna tid som har gått också sen jag vaknade. Jag har målat mina naglar mörkrosa, super gulligt! och nu ska jag aldeles strax ringa och väcka Linda. Vi hörs lite senare!

Puss


Jag har hunnit

* Duschat

* städat

* ätit frukost


Det som ska göras nu är.

* Ringa Linda

* torka håret och fixa det.

* Ta fram kläder för dagen

* Ta tåget till pappsen

* ta en promenad med hunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0