Och så var det söndag...

God eftermiddag! Idag är det söndag.. Usch vad tråkigt! Det är skola imorgon också :( Åhnej..
Igår så blev jag sjuk bara helt så där? Jag kunde inte äta någonting för jag hade så ont i magen, sen börja jag frysa jätte mycket och blev skakig.. Sen lite senare på kvällen spydde jag, och gjorde det resten utav kvällen/natten. Jag somna halv sex, sen vakna jag klockan tolv.. Ja så jag och Linda har kollat på film nästan precis. Bröllopsfotografen, den var helt okej.
Så nu väntar jag väl på att pappa ska komma hem så han kan skjussa hem mig till Mamma.. Ska bli skönt att komma hem, för då ska jag bara sova!
Men nu tänkte vi ladda ner någon bra film, en rysare ska det va! men vilken vet vi inte.

Vi höres senare.

K y s s


bilder från igår när vi tvätta suppe :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

plattfejs katten :D

2010-03-07 @ 19:30:42
URL: http://linneazs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0