onsdag kväll

Ja, nu ligger jag här i sängen, helt slut och har världens huvuvärk! Det har varit en lång dag idag, jag har varit i staden ipincip hela dagen, haha oj det rimma, varit i staden iprincip hela dagen? Ehm nej det kanske det inte alls gjorde, men whatever. Jag och linda kollade runt lite, jag hittade en "jacktröja" och nu undrar nu säkert vad f*n det är för något, och jag vet inte hur man ska förklara, en tunn siden.. och sen köpte jag ett par leggings, efter det gick vi runt i hela stan och letade efter ett mysigt ställe som vi kunde äta på, men det var propparnas fullt överallt, så ja det slutade med att vi hamna på max, oj det vart ju skit bra! Men en hel del motion fick vi ju iallafall.. Efter vi har proppat i oss den feta maten gick vi och mötte min syster angelica för hon skulle låna pengar av mig, för hon hade glömt sitt pankomatkort hemma, så då fick hon låna av mig slapp hon åka ända hem för att hämta det sen åka tillbaka, ja det låter ju väldigt onödigt tycker jag. Sen tog vi tåget hem, Linda hoppade av i jakan för hon skulle på krogen med några, och jag åkte vidare till kungsängen, där jag skulle träffa oskar, han mötte mig sen gick vi hem till honom, så vi pratade lite och så, men jag var tvugen o lägga mig för jag hade så grymt ont i huvudet och han kollade på tråkiga fotboll.... Jag kunde inte vara kvar för min förbaskade huvudvärk så oskar gav mig sällskap ända hem, sen gick han tillbaka.. Han är ju så underbar, min lilla mongo oskar.. :) Ja så nu ligger jag här i sängen och ska faktiskt sova nu!

Och imorgon ska jag på middag hos farmor, sen kommer min efterblivna baby hit och sover här, love u bitch..

men vi hörs imorgon!

Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0