Propp mätt och nu en varm dusch!

Mums, det var gott! Men nu är jag äckligt mätt, och jag luktar mat och äckelpäckel, känner mig jätte äcklig nu, så jag tänkte ta en varm dusch och sätta i hårinpackning och lite så, för mitt hår är så slitet!
Ikväll känner jag verkligen för att ha filmkväll, men alla är ju ute och festar och har kul en sån här fredag, folk tycker det är konstig att sitta hemma och ta det lugnt någongång ibland? oj vad coola ni är för att ni super skallen av er varje helg, eller vad ska man tycka? Ikväll så orkar jag iallafall inte göra ett skit, för jag är en aning trött!
Men imorgon ska vi allt ha kul Lindabiiiiiinda! Love u.

hörs senare!

Tråkiga mobil bilder, men vad ska man göra



Smetsmetsmet

Ofixade Michelleeee


Voila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0