söndag, tråkiga söndag

Jaa, nu har jag precis ätit fruktsallad, för jag var så sugen på något! jag ligger i sängen nu och tänkte sätta på en bra film, kom hem för några timmar sen ifrån pappa, sov där igår för jag och Linda var i stan, vi tog 8 tåget ifrån jakan och hoppades på att vi skulle hinna med halv nio bion, men icke sa nicke, vi gick och åt en god middag istället och lite så sen så orkade vi inte åka hem till mamma i kungsängen så vi tog tolv bussen till pappa istället. Sen idag har jag och Linda kollat på film, en riktigtt äcklig film, the collector, samma som har gjort saw filmerna. Men den var skit bra tycker jag! Så nu funderar jag på att ladda ner en till skräckfilm, men jag vet inte vilken, hjälp mig :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

dead silence

2010-03-14 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0