Söndag

Film,sushi,sova...
Det var min söndag. Vaknade klockan ett sen satte vi på en film, sen komma pappa hem med sushi.. JÄTTE GOTT!
Sen nu sitter jag här hemma hos mamma med Låla, vi har precis kollat på Johan falk.
Nu är klockan tio över elva och nu ska låla hem, och jag ska soooooova!


Gårdagen var helt ok, en lugn kväll var det. Linda jobbade till klockan nio, sen åkte vi hem och tog det lugnt. med dock var det lite mysigt med  besök lite senare på kvällen..  Men japp!

Natti natti babes!


Kommentarer
Postat av: sara

nu blev jag lite nyfiken, vem var besöket på kvällen? :D

2010-03-22 @ 18:45:29
Postat av: michelle

Två snyggingar, Grr..

2010-03-22 @ 21:03:29
URL: http://michellehq.blogg.se/
Postat av: sara

var det C & V som du och linda tror jag var på bio med för ett tag sen? :P

2010-03-23 @ 15:49:23
Postat av: Michelle

Nej det var det inte.

2010-03-23 @ 16:16:22
URL: http://michellehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0