Underbar dag!

Hallå där!
Jag kom nästan precis hem, det är så fint väder ute! eller det blev det nu på eftermiddagen och det har varit det hela veckan!
Idag har mamma varit iväg och klippt Ida vår hund, hon vart jätte söt! mmh min lilla snuttis, så nu är hon ren och luktar gott och är jätte fin. Mamma hade också köpt lite små saker till mig, hon köpte ett fint armband och min älsklings body butter! Mh i cocos, i love it! Så nu ska jag ta en dusch och sen ska jag sätta mig mig den så jag luktar gott! :D Tänkte ta något att äta först jag har har sån huvudvärk :( igen...

Men vi hörs lite senare!


Bilder



Outfit.. En vanlig randig tröja bara från gina och sen strumpbyxor, med mina lårhöga stövlar, en grymt skön "skol outfit" eller vad man ska säga, haha -.-



Mamma och lilla Idaslida :D



Jag och Ida





Såhär ser Ida ut nu <33



Och mitt body butter!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

fin du va då :)

2010-03-14 @ 23:40:57
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0