en riktigt lång promenad!

En lugn kväll har det varit, jag kom nyss hem efter att ha varit ute på en super lång promenad med Emma.. Vi gick hemifrån klockan halv elva, då vi fick för oss att vi skulle gå till stäket men också kom på att det var en jävla bra bit det.. Sp vi skippa det ikväll. Men allt var ju stängt och vi ville ha cola och lite så, så vi gick till trappan och köpte godis och cola. Sen fortsatte vi att gå på våran påbörjade promenad och gick typ ändå til stallet som är mellan bro och kungsängen.. Väldigt långt.. Vi prata om allt, från himmel till jord. Men det var skönt, så nu är klockan halv 2 vilket betyder att vi var ute och gick i 2 timmar och 30 min.. Skit skönt!

Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig, och det ska bli fint väder imorgon och då ska det solas och promeneras!

Hörs imorgon!   KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0