Fredag bitches!

Yes, då var det fredag.. redan!
Jag sitter här på min sköna stol och väntar på mamma, hon har köpt donken till mig för jag är så otroligt hungrig! Sen senare ikväll blir det grillning sen en skön och lugn kväll!
Ja, det är ju underbart med helg! Vi var lediga igår också för det var någon grej i skolan.. Så jag passade på och sova igår, men ändå så vakna jag tidigt, runt elva.. Bara för att jag fick sova ut.. damp! Ja sen åkte jag och träffa en kompis, sen när jag kom hem gick jag direkt och la mig.. typ.
Så jag har ju fått ganska mycket sömn dock, men jag känner mig jätte trött nu ändå, därför ska det bli skönt med en lugn kväll. Jag har inga planer alls för helgen, så jag tar den som den kommer!

Förresten, så visa min syster Angelica mig lifehous nya album och det finns en låt där som är så otroligt lik en låt som jag och Angelica skrev för drygt 2 år sedan, grymt likt och det är så sjukt... kan lägga ut vår låt någon gång så så ska ni fan få höra..


Men lägger ut lifehous låt iallafall.





Men jag älskar den här låten, så grymt bra är den!



new pics..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0