Härlig dag!

Åh så otroligt varmt det har varit idag, det är helt sjukt. Jag har legat ute på min balkong och solat och sen lite senare gick jag och angelica till gröna udden och fortsatte sola, några av hennes vänner var också där. Men jag fick lite färg faktiskt.. Men mäst på benen eftersom jag har haft shorts ( vet ej hur det stavas) hela dagen.. Så ja det har varit en underbar dag med sol och värme och nu framåt kvällen blir det grillning.

Trodde inte att det skulle bli så fint väder idag med tanke på vädret igår, det spö regnade igår när jag var på väg hem men då var klockan runt 1 halv 2, men innan på kvällen hade det bara duggat lite.
Jag var på en tråkig lokal fest igår kväll, de där festerna på bergvägen går alltid åt helvete.. Men det ända man får höra är massor utav skitsnack och bråk osv, åh vad jag hatar det.  Jag är verkligen trött på kungsängen.. vill bort här ifrån, men det känns som att jag aldrig kommer komma här ifrån förns jag är 18.. Om ens det. Usch fyfan..

Men nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen! så hörs vi senare, kyss!


bilder från idag





Jag bjussar på någon bild från igår kväll också..

alla var så kamera kåta!   "ta kort, ta kort"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0