Långhelg, torsdag

Det är så otroligt skönt att ha lång helg nu, men det få dagar vi gick i skolan den här veckan har ju bara gått för fort! Man får liksom inget gjort känns det som, man hinner inte riktigt med. Men i och för sig så har jag fått mitt tal gjort nu som jag inte vågade göra för några veckor sen, alltså hålla tal för klassen men jag gjorde det igår och jag fick g! yes, sen gjorde vi matte prov i tisdags och fick reda på vad jag fick på det igår, och jag fick g på det också är så glad.. Medans alla andra dampar om de får ett g. Men men..

Det har varit väldigt dålig uppdatering nu de sista dagarna, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga, har varit lite nere och är de fortfarande.. Tusentals tankar.
Men japp, igår kväll var jag hos mammas kompis och åt middag, grillat. Super gott! Sen efter det tog jag mig en promenad ner till trappan för typ första gången.. Var där i en timme sen gick jag hem.
Men yes, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske åker till stan eller något, vi får se vad man hittar på.
Men nu ska jag iallafall städa upp lite för en i min klass kommer nämligen och gör naglar hos min mamma idag.


Hörs sen!


Bilder från igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0