Tillbaka!

Tjenixen!

JAg har inte skrivit på ett jävla bra tag nu, men jag har inte haft någon lust alls, och egentligen inte nu heller..  Men jag var tvungen kände jag.

Den här veckan har jag haft prao, jag praoade på ett café i stan, och det var jätte roligt! vill redan tillbaka, och det ska jag faktiskt! För jag fick jobb där också, det känns så underbart, så de ringer när de behöver mig! det är ju skit skönt, jobba lite extra och tjäna lite pengar, det sitter väl aldrig fel? nepp! Men men..

nu är det bara en skolvecka kvar i skolan, grymt! Sen är det efterlängtade sommarlovet, underbart skönt! Det har gått så snabbt alltihop! Angelica tar studenten om en vecka också, det ser jag verkligen fram emot! Det är den 8 juni och jag slutar skolan den 10! och det är snart, jag är så glad! wie, vill ha riktigt varm sommar nu, åka båt och få den där fina bruna solbrännan? i like!

Igår lördag, var jag Sanna och sara inne på grönan på sommarkrysset, jätte mysigt faktiskt! Fint väder fiick vi också på kvällen.
Men men.. Nu är det söndag och idag har det varit en jätte lugn dag, Vi har tagit en liten båttur, jätte mysigt! nu har vi precis ätit grillat!
Vilken söndag!
Men nu ska jag kolla på film med Mikael och mamma!

Kyssssss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0