tjena mellan bena!

lördag!
Ja, den blir lika lugn som igår. Men det ska bli skönt faktiskt..
Det var jätte skönt att sova ut idag! fast jag vaknade klockan elva sen somna jag om igen.. Sen lite senare kom min käre vän oskar förbi och var med mig en stund, eller ja han åkte för ett tag sen.. Vi köpte lite gott och kollade på film..

Så ja nu ska jag snart ta en dusch, för jag fryser! uscha.. Och vilket vidrigt väder det är ute då, spöregn?! fast liiiite mysigt dock.. Men ändå inte. haha.

Föresten! Jag ska fixa mina naglar i veckan, det ska bli så otroligt skönt, så jag känner mig lite fräsch igen!






Mina förra naglar! Men jag ska ha lite längre naglar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0