Valborg

Hallå där!

Då var det redan lördag! Och det har varit en riktigt lugnt lördag, vaknade i hyffsad bra tid, så vi åkte ifrån vallentuna ganska tidigt hem, för det tar ju ganska lång tid att åka ifrån vallentuna med tåg och allt möjligt. Så jag kom hem runt 3...


min valborg var helt ok! Vi åt en super god middag, och sen åkte jag och Linda och mötte upp Zebastian och hans invalida kompisar ;) Så vi tog oss en promenad till brasan, det var inte så mycket av brasan kvar när vi kom dit dock.. Men det funkade haha. Lite senare på kvällen åkte vi till zebastians tjej kompis, vi var där ett tag, så det var väl trevligt..... så tog vi en promenad hem sen.. Så det var min valborg det..

Ikväll blir det lungt, har ingenting planerat.. Är skit trött idag, så jag ska bara vara hemma!
just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Jag har precis duschat, och ska snart ta något gott att äta.

Men vi får se om jag uppdaterar lite senare! 
KYSS



Förlåt, men jag var verkligen tvungen att lägga ut den. jag och min dubbelhaka <3



Påväg till vallentuna



Påväg till vallentuna


Påväg till vallentuna


Love u





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0