Genom eld

Tjenispenis!

fyfan vad underbart det är med lov!
Och idag har jag verkligen försökt sova ut så jag vaknade runt tolv, skönt!
Så nu ska jag hoppa in i duschen så jag piggnar till lite och sen ska jag träffa tjejorna!

Ihelgen var det ju halloween och det är tydligen det nästa helg också :S fattar ingenting alla säger olika men whatever. på fredagen tog jag det jätte lugnt, kommer inte ihåg och jag gjorde något.. Sen i lördags så fira vi en vickans pojkvän för han fyllde år och var där ett tag, det var kul, sen åkte vi till bergvägen för det var halloweenfest i lokalen, den sög.. Det stank spya i hela lokalen och folk stog och dansa, ucsh!!!! Men så jag gick efter en liten stund!

Sen igår var jag och Angelica ute och gick i två timmar på förmiddagen, vi gick till stäket sen gick vi hem och duscha och så sen blev det lunch på Alex och det blev en cesar sallad Jag börjar fan bli duktig! Sen när vi kom hem hade vi så tråkigt så vi gick ut på en till långpromenad till brunna! fast då tog jag cykeln men det var jobbigare än att gå! SEn kom vi hem och bara satt på en film och tog det väldigt lugnt! så jag sov gott inatt! haha.

Men nu ska jag hoppa in i duschen!

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0