god kväll!

Tjenis!
Det är måndag, det vet alla. En väldigt kall måndag måste jag säga, har frysit som ett djur! Så imorgon ska jag in med my angel och köpa vinter jacka!!!! jag vill inte frysa till döds!

Men men, jag har haft en väldigt LUGN helg måste jag säga, ifredags kväll var jag på gc, samuel spelade, han 'r väldigt grym!
Så det var väl trevligt, sen så i lördags var jag och Engel på alex och åt en god middag sen åkte vi hem och bara tog det lugnt! Så skönt. Sen blev det bio i söndags, eller ja igår och vi kollade på RED. Den skönaste filmen jag sätt på länge, me love! Den rekomenderas om ni gillar komdi/action, för jag älskar action..


Men idag var jag och Engel på John Bauer öppethus, kolla skolan osv, den var helt ok, förmodligen söker jag dit, ska på öppet hus på st: Martins på torsdag också, så jag får se hur den är! Men annars blir det john Bauer. Trevliga människor förutom några lallare som sa " tror dom att dom är på en jävla mode show eller" när vi gick förbi, nej men dom skulle väl vara lite tuffa inför de nya ettorna som kommer ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen!

peace

Bilder sen i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0