kissemiss

Hej alla glada!

Vad sker i stugorna?.....

Själv så sitter jag i soffan och väntar på min katt, jag har fått en katt.. En liten kissunge som mamma och Micke är och hämtar, det är en liten pojke som ska heta Prinsen, den är fag.. skoja, lite gay namn kanske men whatever, en riktig sötnos är det iallafall!!

Idag träffade jag snyggnignen Engel, så vi var iprincip hela kvällen, sen träffa vi lite annat folk på gårn.. Vi spelade guitar hero, jag är så väldigt grym får jag lov o säga... Sen fick ju mamma sitt cpryck och ville köpa katten idag, ¨så då åkte jag hem.. Mamma är bäst <3

japp, imorgon är det Torsdag och jag har samtal på morgonen, det kommer gå bra för jag har skärpt mig i skoan, får g på alla prov..... Mohahah...
Sen är det fredag!!! Ska bli så skönt, jag ska ha tjejmiddag med tjejorna.. Det ska bli super mysigt.

Peace


bilder, som engel tog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0