läggdags?

Godkväll!

Ska faktiskt gå och lägga mig snart, men ville bara göra en uppdate först!
Så ja, som alltid när jag ska köpa något, som idag så skulle jag köpa D. brand jackan, men den fanns inte i min storlek så jag beställde en när jag kom hem istället, i färgen röd, lite annorlunda så där! Jag har bara svarta så jag provar med röd! Jag ska åka och köpa päls till luvan också någon dag! Men det var väl mysigt, vi gick till affären Mathilde ( stavning ) och hälsa på amandus, efter som han han praktiserar där och så tog vi sällskap hem.. Och han satt och sjöng på JAJAMEN, ni vet Robert gustafsson aa. OCH DEN HAR INTE SLÄPPT MITT HUVUD! hater dig flr evigt.

Men men, jag ska sova nu så jag orkar upp imorgon!!!!

Peace








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0