Lördag!

Morsning korsning!

Siiter nu framför brasan och värmer mig, det är så otroligt kallt! Jag ´är hemma hos Jannic och Tomas, ska bo här inågra dagar.. I bro...
Så ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Men någonting måste jag göra, få se om Veronica kommer ner tll bro, då blir jag glad så jag får träffa henne!

Igår kväll var jag ibro, jag var Hos Lena för hon har fyllt år, det var många som jag inte hade träffat på jätte länge som var där! Sen gick vi ut, trevligt trevligt!!

Jimmy och Linda är här och Linda har precis lagat good mat, det var jätte smarrigt!
skrev nu bara för jag har så tråkigt!

Skriver kanske senare, eller imorgon!

peace



Bild på jimmy och Linda, från deras brölopp! Så fiiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0