storstädat

Yes. jag har storstädat hela rummet.. Men det ser nästan rörigt ut fortfarande..
Jag kan inte vara i mitt rum utan att vara irriterad om det är stökigt. Thats me.. haha
Så ja nu är jag klar och sitter nu och äter glass med min älsklings hund idaslida!
Jag ska aldeslesstrax gå och möta angelo i centrum, sen ska jag vara med henne ikväll! Hon åker till egypten imorgon, nää jag är inte alls avensjuk!!!! usch på henne jag vill också komma iväg!


Men men, jag har varit hos min älskling moster jannic nu nästam hela veckan, från i lördags har jag sovit där tills idag.. Och igår  kom snön, ME LOVE! åh jag älskar snö, tills jag kom ut med Niklas och Hampus som kasta snöbollar i mitt huvud och mula mig, aa dränkte mig i snö alltså, hela vägen hem till Putte... Hämnden är ljuv!


Mitt nystädade rum!




Och min älskade ida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0