40 graders feber...

Min helg, der har inte varit någon speciellt bra helg..
I fredags vakna jag med halsont, hade jätte ont i halsen.. Men jag tänkte att jag kunde orientera iallafall, eftersom att vi hade orientering.
Fast det gick inge vidare, efter fem minuter spring så tappa jag nästan andan och blev sjuk.. Så jag åkte hem mötte upp min syster och åt en fet pizza sen satt jag inne hela kvällen för jag kände mig inte så bra. Jag gick och la mig ganska tidigt sen vakna jag kvart i tolv och frös jätte mycket trots att jag hade två tjocka täcken på mig. Jag kunde inte röra mig och mitt huvud höll på att explodera kändes det som.. Så jag gick upp och tog en dusch och till och med strålarna gjorde ont mot min kropp.. Efter det gjorde jag massor med te och tog massor med tabletter så jag kunde sova.. jag hade 40 graders feber, det var längesen jag hade feber faktiskt, eller mådde så här dåligt. Jag grät som ett litet barn.. Men idag har jag mått bättre för jag har legat i sängen hela dagen o kollat på film och sovit, men nu känner jag att jag börjar bli dålig igen, surt..... SÅ DÄR SÅG/SER MIN HELG UT.. ROLIGT!

Så jag ska sova nu så hörs vi imorgon!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0