halloween "påfågel"

TJENIS!

idag är det måndag och det vet redan alla så aa, Men idag har jag varit iväg och köpt saker till halloween jag köpte en mask eller vad man ska kalla det som man har över ögonen med massor med fjädrar som står rakt upp! haha sen köpte jag lösögonfransar sen ska jag köpa ett par skinn byxor imorgon :)
på halloween ska jag på tjejmiddag så det ska bli trevligt och sen ska jag till baby och umgås med han resten utav kvällen...

Och imorgon ska jag iväg och se ett program i frihamnen halenius hörna heter det, så jag angelica och maria ska sitta i publiken, så det ska bli lite kul! Men innan det så åker jag och angelica in till stan så jag kan får handla skor o byxor sen ska vi äta middag och därefter åler vi vidare till frihamnen!
MEn men nu ska jag hoppa in i duschen!

Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0