Fredag!

Halloj!

Nu sitter jag här i soffan med mammas dator och kollar på massor med bilder på hundarna. Iallafall på milo, shit vad han har blivit stor alltså!
Fick nyss se en video som mamma visa på en söt lite kille som dansar jätte bra! och han är typ jätte liten! HAHA
Linda kommer hit snart och hälsar på mig! och ikväll ska vi åka hem till pappa så ska vi laga en god middag och bara ta det lungt eftersom att jag inte hra träffat henne på år och dar!

Skriver mer sen!

Peace






Här är han åtta veckor :) sötisen




Såhär ligger mina hundar nu... Milo ligger i soffan som han inte får för mamma... men jag låtsas om att jag inte har sett honom...



Och här ser man hur stor han har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0