fyfan vad jag älskar jockiboi <3

kolla bara på det här! åh han är så bränd

tjejen - "lite papper,ja.. nej nej nej, jag har med mig"

sen jockes miner HAHAHA love






aa iallafall så sitter jag hos leo, han är o handlar! och jag är irriterad och har jätte tråkigtfast nu när jag såg jockiboi så blev jag lite gladare ;D haha.. Men igår så var jag och älskling istan och shoppade lite.. han köpte ett par skit snygga jeans, och en tröja och jag hittade bara ett par skor..
Sen gick vi och åt kina mat och sen åkte vi till brommaplan och solade solarium, det var så jävla skönt bara att jag brände hela mitt arsle! :O haha men men sen åkte vi och hyrde en film och gick hem o myste bara! :)

Ikväll så ska jag ut och käka med Linda, vet inte vart men i stan någon stans iallafall! så vi får se vart..
Så jaa, och imorgon ska jag till kista och kolla om jag hittar några jeans och någon mysig stickad höst tröja! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0