Måndag

Yes, då var det måndag idag. Usch jag verkligen hatar måndagar! Jag orkar liksom inte att gå upp på måndagar.. så jag gick upp idag en halvtimme innan jag började! Sen har jag varit hos tandläkaren idag och lagade ett hål i min tand för första gången! usch, höll på att svimma förfan, och jag har jätte ont nu! :( Angelica bjöd mig på en glass, men det gick inte så bra att äta den eftersom att jag var bedövad i hela munnen.. Jag ´skulle kunna spela ica jerry i ica reklamerna.. jag känner mig som han iallafall! haha "billiga veckan".
Men men, jag sitter faktiskt och kollar resor till nästa sommar.. vet sommarn har precis varit men man ska boka tidigt, det är språkresa alltså.. Till malta i 3 veckor! så jag sitter o kollar lite, hehe.

Det har varit en väldigt lugn helg också faktiskt! I fredag träffade jag min käre Linda, så vi var hemma i bålsta och sen kom en kompis dit så vi kollade å film och lite så, det var jätte mysigt! Sen på lördagen åkte jag hem till Leo, vi hyrde film som vanligt vi kollade på rec 2 som jag har velat sett jätte länge! men den var inte så jätte bra, ettan var bättre tycker jag!
Sen blev det söndag, igår alltså.. Då pkte jag och leo in till stan och gick runt o kika lite, sen åkte vi vidare till kungsängen och tog en fika med min syster och Emma hennes kompis! Så det har varit en jääte mysig helg, som varje helg iof.. men på fredag ska jag på hoffmaestro.. då blir det inte bara vara hemma o kolla på film iallafall! Så ja.



Jag på tåget på väg till rymden!

Nu är jag faktiskt jätte trött så jag tror att jag ska vila lite så hörs vi lite senare!

Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0