slutade halv elva idag!

Hej!

Då var det redag onsdag idag, så jävla underbart! veckorna går så otroligt snabbt, det var nyss helg tyckte jag! Men vädret, vad har hänt med vädret?! det bara regnar hela tiden, det blåser, det är jätte mycket löv på market, grå himmel, vilket betyder att det är höst? ett typiskt höst väder, ellerhur. Men jag vill ha viner! åh vad mysigt, snö! Jag längtar verkligen!

 

Men just nu så ligger jag i sängen och är så otroligt trött, vill nästan sova en stund men då kommer jag aldrig vakna! Jag slutade halv elva idag så det var ju skönt.. Så nu tänkte jag snart ta någonting att äta sen ska jag hoppa in i duschen så jag kan börja fixa mig , för jag ska iväg sen!

Det är helg snart också? vad händer då? jag har absol ut inga planer, jag tar helgen som den kommer! folk kommer komma till mig på söndag för att jag fyller år på måndag men på måndag blir det för tight för då ska jag ut o äta som alltid med Angelica, haha.. Inget speciellt sådär inte.. men något vill jag göra den dagen jag fyller år liskom.

Jag  vill åka på kryssning. är så otroligt sugen på det! vi ska förmodligen åka den 1 oktober, men inte helt 100, men jag vill  verkligen det, linda ska med då också!  Men jag ska tjata på mamma!

 

Föresten så var jag på hoffmaestro i fredags, och det var grymt! fyfan vad bra dom är live allså.. Dom får verkligen liv på publiken, så jävla klockrena! älskar dom.. Men det var kul, jävligt mycket folk.. vi hade tur som kom in!  vi hade ju gröna kort så det tar ju snabbare att komma in då! :)

Men nu ska jag fan få i mig något att äta!

Peace

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0