tisdag

goddag!
oj vad lektionerna tog fort idag, jag jobbade så bra som jag kunde också, för jag har fått IG varning, inte så bra nej.. Så nu har jag pluggat ett litet tag så nu kan jag allt! Vet det är någon skruv som sitter löst eller någonting för jag har fått största "flippen" ( blatte språk ) i mitt huvud :( men det är ju bra! För nu jävlar ska jag satsta på skolan hårt!
nu är det bara två dagar kvar den här veckan för på fredag är jag ledig! hihi, sen är det redan onsdaf imorgon liksom, och då åker jag till min älskling och då är vårat efterlängtade program Kungarna av tylösand!!  både jag o leo älskar det, äver fast det är så jävla patetiskt.. Men Nemo och jockiboi är ju dom bästa, love love!
Jaja, nu ska jag iallafall kolla på beck och sen ska jag vila ett tag!



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0