tusentals tankar

nu ligger jag i min sköna säng och bara tänker, min hjärna är full av tankar! För det första så är det lingon veckan, och då brukar jag bli lite deppig faktiskt, men jag är sjuk också, och då är jag mycket mycket mer känslig! SÅ jag har bara legat i sängen hela dagen och har inte gjort något alls, och det är då allt kommer upp,  både gammalt och nytt...
Men men, idag hade vi klassfotto i skolan, det gick åt helvete, det vart så dåligt...  men jag bryr mig inte, jag har ändå ingen att göra mig fin för i skolan liksom.. höhö
Men efter skolfottot så gick jag hem direkt för jag kände mig så dålig... Så just nu ligger jag i min säng och har gjort det hela dagen, så nu ska jag fan lyfta på arslet och ta mig ned till gc och ta en fika, så jag får komma ut lite!
Hörs sen!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0