Fredag!

Weeehoo!!

Idag är det fredag, så otroligt skönt! Fast det blir en lugn kväll för min del och simons, mohaha.. Nej men jag känner mig lite hängig har huvudvärk och så, jag gick hem ifrån skolan idag så jag har pluggat lite saker som jag ligger efter med!! Så du är det bara en halv uppsats kvar som jag ska göra, sen ligger jag inte efter någe mer! Skit skönt :) Ja sen nu har jag legat ute och solat!! Man får färg ganska snabbt faktiskt!! Fast nu har jag iof inte blivit så jätte brun, men jag är på en god väg!! Vänta bara.. Jag tävlar med simon, vem som blir brunast i sommar.. Det blir ju jag såklart.. mohaha

Imrogn är det ju valborg också! Den mysigaste dagen på året, då vi faktiskt firar att våren har kommit! Jag ska vara med älsklingen och lite vänner! vi ska gå ner till brasan och kika och lite så! AWESOMEEEEE :D
Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0