Nae, det var inte igår.

Tjenixen! Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera känner jag.. Har inte haft någon blogglust riktigt.
MEN nu tänkte jag skriva några rader!

Nu är det iallafall påsklov och det är måndag! SÅ underbart, och lovet har börjat bra faktiskt, men väldigt lugnt! I helgen var jag och simon på deras landställe, det var skit mysigt! Vi gick ut på långpromenader,bastade och jag tog också årets första dopp! Men det var faktiskt jätte mysigt där uppe.. Barnen blev kära i mig och ville vara med mig hela tiden! Så ja, direkt när vi kom hem igår, det var strax efter 3, då tog vi en dusch och så, sen åkte vi in till kista för jag skulle köpa ett par byxor och en supersnygg tröja! Sen skulle vi se på bio också, men vi ångrade oss när vi väl var i kista vi bestämde oss för att grilla istället med våra kära vänner! Engel min darling var med igår också, det var 10000 år sedan jag träffade henne!

Idag ska jag och simon till farmor för hon har fyllt år, vi skulle egenligen äta middag igår men eftersom jag satt i bilen då så tänkte jag att jag kunde åka dit idag istället! :D

Men men, vad har jag mer att skriva? Ikväll blir det grillning och umgås med kära vänner! Vi hörs lite senare!
Och nu ska jag faktiskt börja skriva igen!!!!!

Puss på er!

Bilder sen i helgen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0