Sista dagen!

Usch vilken ångest, det är sista dagen på lovet idag :( Imorgon ska jag upp klockan sju för att gå till skolan!! Uschaa..

Ja, vad har jag gjort nu det sista dagarna? Inte så mycket, jag har varit ute väldigt mycket, som igår var jag och simon och shoppade lite, sen på kvällen var vi ett gäng nere på udden och spelade kubb och lite så! I söndags träffade jag farfar och Linda, vi "firade" påsk, jag fick massor med pengar i påsk pressent de här året!! Hela 2000kr ;) Inte dåligt för att vara påsk..
Vi åt iallafall lite smörgåstårta och sen åkte jag och Linda o solade solarium och lite så :) sen blev det en lugn kväll!

Idag är jag hundvakt till mormor och morfars hundar, så jag kan inte riktigt göra någonting... Jag ska laga lite mat nu snart och sen ska jag slå på en rulle!
Simon gick för kanske en timme sedan och jag saknar han redan!! Bläää att de ska vara så! My love...

Jaja, orkar inte skriva så mycket mer nu!

PEACE

Min tiger!!! Babbiiiisss


Lilla suppe, utan ansikte, haha..  Den andra katten hos pappa :)

Babbis


Det var inte en liten smörgåstårta farfar hade med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0