Torsdag hej!

Hejsan hoppsan! Vilket underbart väder det är ute idag, jag blåste typ iväg när jag var på väg hem, så awesome, ellerhur? Usch fyfan.
Jag har precis varit ute med min lilla hund, hon blev dränkt med löv ute, hon stod på fel plats just vid den tidpunkten.. Det blåste alltså...

Så ja nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite, sedan ska jag ta en promenix ner till min älskling! Vad vi ska göra, vet jag inte än faktsikt!

Imorn är det äntligen fredag! Grymt skönt, jag ska till sanna min älskling, vi och några tjejer ska grilla och så.. Hoppas på ett fint väder! yuuumii.
Och sen har vi ju nationella imorn också, kul... engelska, åh vill inte ens tänka på de för det kommer gå åt skogen, jag och engelska passar inte riktigt ihop, nee..

Men men vi hörs om en liten stund!!

Love


outfit



De ser ut som jag är ögonfranslös! höhö





Kommentarer
Postat av: madde

skriv mer på bloggen !! ;) det är faktigskt intressant när du väl skriver

2011-04-14 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0