oj nu var det ett bra tag sen jag bloggade

Jag har ju hunnit varit i grekland och jag och simon har snart fem månader, jag mena sist jag skrev hade vi fyra månader och nu har det snart gått en månad.. Whatever, nu sitter jag och simon i soffan och försöker komma på  någon film vi vill se, men det går inte bra alls!

Vi kom hem ifrån grekland i förrigår, det var en otroligt skön och underbar semester! det var jätte fint där. santorini hette ön vi var på.. jag lägger ut bilderna sen när jagj har fått alla!!!!

Imorgon blir det en sväng ut på sjön, det ska bli otroligt skönt!! så vi blir nog borta tills på söndag! Då ska jag sooola mer o bli brunare!!
Men nu orkar jag inte skriva mer... Vi hörs imorgon!


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0