1 December


Nu är det äntligen december och snart är det jul :) Så mysigt med julkalendern och allt haha det växer man aldrig ifrån tror jag! Iallafall inte jag..
Jag o Simon ställde klockan på kvart över sju imorse för vi skulle kolla på julkalendern, den är ju inte FÖR barnslig iallafall.. Den verkar helt okej!
Jajja, imorgon är det fredag iallafall och det är otroligt skönt! Har varit så trött på att gå upp så tidigt på morgonen alltså, så nu får jag äntligen sova ut! eller nej det får jag föresten inte, för pappa kommer och hämtar på klockan 10 på lördag morgon för vi ska julhandla, jag har en julklapp kvar och det är till min syster sen är jag klar! Så får jag träffa min käre syster Linda också så det ska bli kul!
Men nu har jag inte så mycket mer att säga tror jag förutom att det är storm ute och det är ett jävla liv på min balkong, kan det vara bordet och stolarna som är påväg någonstans?
Hörs sen!
Här är julklapparna jag har köpt! Visst är jag duktig på att slå in! :D sånna här fina paket vill jag med ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0