2011-12-09

Så var det äntligen fredag, gud så skönt!
Men jag vet faktiskt än vad jag ska göra idag! Min älskling är och spelar hockey med sina vänner och sen har han match ikväll så ingen simon ikväll inte ! :) Ska äta middag med mammsen och Anders iaf och umgås lite med dom sen får jag se vad som sker! jajja, jag behöver inte göra något speciellt ikväll det är skönt att ta det lugnt på fredag för då är man så trött efter skolan och så! usch..
men imorgon ska jag äta lunch på gc med typ halva min släkt, haha nej men med pappa,syter Linda+pojkvän, farmor,farfar och simon! Det ska bli mysigt!! Träffar aldrig dom.  Så det ska bli kul!
men nu ska jag hoppa in i duschen och så! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0