3 dagar till jul!

Oj vad tiden går snabbt! Vi hade redan "julavslutning" eller vad man ska kalla det idag :) SÅ mysigt med snö också så perfekt nu till jul, om det håller sig till jul vilket det säkert gör :) Jajja, jag har nästan precis kommit hem från ekhammaskolans julshow, ja den var ju bra, simon spelade hjälpte till dom och spela gitarr och så, han var utklädd till jultomte "rocktomten" Med solglasögon och grejer, skitful med andra ord ;)

I lördags var jag och simon en heldag istan med hans fina familj, vi gick en sväng på Nk, det är såå fint och julmysigt där, jag älskar verkligen julen, sen bowlade vi och åt lite mat! Det var verkligen en bra lördag!

Bild från lägenheten där simons föräldrar var!



Bowlingen, Simons pappa vann... Simon kom sist! mohaha


Fina helen!



Jag och simon



Elin och robban



Fina julgranen på nk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0